torsdag.

hejsan. igår var jag med niclas , låg hemma hos honom och softade och så. vid 5 drog jag hem för att äta och sminka mig, sen åkte vi in t råsunda. kolla på sverige-finland matchen haha . självklart vann sverige. finland suger ju :D
menmen. idag ska jag & morsan på möte i bergius med Thomas.. hoppas jag kommer in på fotboll, men jag hatar verkligen såna här möten aspinsamt .. :$ jaja . hoppas jag får veta idag vilken skola jag ska gå i .. :P
men men, efter mötet ska jag inte göra ngt speciellt ska väl hem & sova då.. men orkar inte skriva mer.
simma lugnt nu .

jag älskar dig mest utav allt baby, jag lämnar dig aldrig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du lägga upp en bild på niklas? snälla snälla snälla felicia!<333

2009-08-13 @ 21:42:03
Postat av: ffellis

mjaa.. ;) har tyvärr inga på den här datan. kommer sen kasnke :D

2009-08-14 @ 10:53:53
URL: http://ffellis.blogg.se/
Postat av: Anonym

aha okeej. synd för jag skulle vekligen villja se den dära snygg-niklas;)<33



2009-08-14 @ 11:58:59
Postat av: felicia

och du är ?

2009-08-14 @ 22:04:36
URL: http://ffellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn tack!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

om du har blogg eller hemsida, skriv gärna länken :

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0