tjenixen flicksen :D

hah tjenare alla;D vad gör ni ? själv sitter jag och instralerar ngn engelska skiva som man fick från plugget måste instrallera den på datan för man gör en ganska många läxor på datan typ med hjälp av skivan . men där stod det ett stort CARE på för inte bryr ni er om deT ?:D hahah . aja idag har jag gått i skolan , ganska chill .sen drog jag till ekilla softa lite där kolla på alla äckliga 7or hahah . sen kom baby dit , och sen drog vi till honom . och vill ni veta en sak, tror han har fått i sig ngt konstigt för han var på ASGLATT humör alltså aa .. :O fast han har ju lite smådamp ibland hihi (a):$ jag älskar dig sötnos .
aja senare tror jag att jag träffar elin eller honom . asso ni anar inte hur fucking sugen jag är på godis har vart det hela dagen .. -.- I WANT CAANDY hur nu det stavas , ig i engelska u know :D jag är så bäst  .

aja har inge mer att skriva ska kolla hur instrallerings saken går . hihihi pussar och kramar från den högsta och bästa felicia b
I                      you
niclas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn tack!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

om du har blogg eller hemsida, skriv gärna länken :

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0