tjenare .

hejsan bloggen&kära läsare. just nu gör jag ingenting lyssnar på 105,10 ! har fan astråkigt. kom hem för ett tag sen för att baby skulle till tjockisdonken med sin farsa ;D så jag gleeeeed hem. och nu gör jag ingenting . längtar tills imorgon. för jag vill ha min kamera sladd och sen kolla ifall farsan har köpt ngt åt mig (a) imorgon om jag hittar min sladd t kameran hos farsan så laddar jag in massa bilder typ , kul vissT ? (:

aja här kommer oallfall en bild som älsklingen min hade på sin mobil som jag snodde (a)<3
*ser fett knas ut, jag alltså*

Niclas älskling jag älskar dig sjukt mycket. från den 26 juni har jag aldrig vart lyckligare , du får mig alltid att lée och må bra. jag älskar dig grovt mycket sötnos . Niclas & Felicia nu och föralltid ! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad söta ni är tillsammans, lycka till!

2009-08-24 @ 15:50:49
Postat av: Anonym

vad gulliga ni är!

måste bara fråga, har jag missat något? umgås du inte med tovis ? eller bråkar ni ?

2009-08-24 @ 18:30:49
Postat av: felicia

tack sötisar.

hah du har nog missat en hel del . jag är inte vän med Tove längre ;P

2009-08-27 @ 07:10:28
URL: http://ffellis.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför inte de då, e de för du går i bs ? :o

2009-08-28 @ 00:37:20
Postat av: felicia

nej helt andra anledningar. hon blev sur för ngt jag inte typ brydde mig om eller vafan d var , kommer inte ihåg eller har aldrig gjort :Ö

2009-08-28 @ 16:57:16
URL: http://ffellis.blogg.se/
Postat av: Anonym

aha, men va ? brydde dig om vad ?

2009-08-30 @ 17:39:09

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn tack!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

om du har blogg eller hemsida, skriv gärna länken :

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0