the voice igår iallfall ;)

det blev the voice igår iallfall med älsklingen,rhobin,niclas,felix,oskar,david . sen träffade vi andra där inne :) det var väl ´ganska soft, kallt som fan, men hade ju min älskling (a) det började ju regna vid typ 10.. och då gick jag, älskling,jessica,burre & christian till station dom andra tappa vi bort. men då ringde david och sa att jag och älskling skulle vänta på honom och marcus lundgren. så det gjorde vi medans burre och dom andra åkte hem. på tåget fyfan va jag garva , älsklingen & david var helt sjuka . haha :) menmen.
sen när vi kom t märsta så drog burre,jag,älsklingen och david hem t älskling. och sen skjutsade icke mig t brista, fulla människor bara . men snackade bara md älsklingens farsa , typ första gången jag träffar och pratar med han trevliiiigt. sen prata jag med ickes mamma typ om hur jag och hon skulle komma hem, men hon stannade och mamma skjutsa mig t icke. så låg vi nere och kolla scream ursch. menmen , sen drog vi upp och jag fick VÄRLDENS MENSVERK alltså jag trodde jag skulledöööö så då vid 02:00 så följde han med mig hem, sen drog han hem typ.. och så åt jag godis när jag kom hem , kom hem vid 02:30 och så somna jag 3. sen vaknade jag 05. sen somnade om och sen vakna 12 -.-
jajaja nu kkäkar jag alvedoner som fan, jävla mens balle fyfan !
menmen orkar inte skriva mer , pyyyyyyyyyyyyyyyyyss.


jag älskar dig niclas du betyder sjukt mycket . du är bara min nu och föralltid !<3


Kommentarer
Postat av: Camilla

alla sötnosar röstar på mig.. på sarahpalmberg.blogg.se

2009-08-16 @ 14:18:18
URL: http://mmills.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg. har lagt till dig på bloglovin! lägg gärna till mig :)

2009-08-16 @ 17:29:15
Postat av: felicia

tack

2009-08-20 @ 19:09:36
URL: http://ffellis.blogg.se/
Postat av: Lollo

Du bloggar jätte lite :'8 tråkigt men kan nte du ta en pic på dig och din kille tillsammans?

2009-08-21 @ 16:49:44
Postat av: Lollo

Du bloggar jätte lite :'8 tråkigt men kan nte du ta en pic på dig och din kille tillsammans?

2009-08-21 @ 16:49:46
Postat av: felicia broberg

haha det kommer bilder tillsammans på mig och han så fort jag får en kamera sladd !

och förlåt för dålig uppdatering :/

2009-08-22 @ 01:29:12
URL: http://ffellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn tack!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

om du har blogg eller hemsida, skriv gärna länken :

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0