sooo swweeet !

niclas lindberg- du betyder så sjukt mycket för mig. förlåt för dom gångerna jag vart kanske största fittan, och förlåt för dom idiotiska sakerna jag gjort och inte tänkt mig för. men du vet att du betyder så mycket mer än alla andra & det kommer du alltid göra. ett liv med dig, det är så jag vill ha det och det är så det ska va & bli !
jag klarar mig inte utan dig. inte ens en dag utan dig utan att jag saknar sönder dig. 
det går fan inte att beskriva min kärlek till dig. den är så sjukt stor. större än någonting annat .
sötnos , du är speciell du är verkligen inte som alla andra. du finns alltid för en. när man mår dåligt kan jag alltid vända mig till dig för du finns alltid. när jag är ledsen kramar du om mig och pussar mig och då mår man bara så mycket bättre, mår bäst när jag får vara i din famn, och hör din fina röst när du säger- jag älskar dig..
alltså du är mitt allt .. har sagt det förut , men kan inte sluta säga det .. du är verkligen mitt allt jag klarar mig inte utan dig älskling ! du & jag föralltid. det jag sagt håller jag & kommer ALLTID stå kvar vid det vad som än händer . jag lovar. för jag tänker aaaaldrig lämna dig.
ingen kan någonsin ta din plats i mitt hjärta, kan verklige inte byta ut dig mot någon annan , kan inte ens tänka tanken på det. kommer ALDRIG göra det , I promise you baby.
du och jag föralltid . aldrig utan dig niclas .

JAG ÄLSKAR DIG MEST UTAV ALLT HJÄRTAT.
NICLAS LINDBERG <3 FELICIA BROBERG


 


Kommentarer
Postat av: Niclas Lindberg

Galet fint älskling, alltid vi två baby jag lämnar dig aldrig! jag lovar!

jag älskar dig

2009-08-25 @ 01:54:27
Postat av: felicia

älskling, du är allt . i love youuuuuuuu <3

2009-08-27 @ 07:11:14
URL: http://ffellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn tack!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

om du har blogg eller hemsida, skriv gärna länken :

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0