jag älskar dig mest niclas du är mitt allt!

nu sitter jag här gör ingenting . kolla på film för en liiiiiiiiten stund sen med brorsan min. öhm , idag .. har jag vart på möte blir MR i bergius iallfall tills ngn från idott försvinner så får jag denns plats på en gång ! jaja . skitsamma . kommer känna mig mobbad, känner ingen i den klassen eller jo det gör jag men inte vänn med ngn hahaha ! :D lyckat !-.-

aa sen har jag vart med Elin , sen drog vi till ekilla för att kolla på hennes brors träning, och dit kom Niclasbaby & David. sen så typ skjutsa dom hem mig och elin t elin. sen efter typ 10 minuter frågade jag om min älskling niclas kunde skjutsa hem mig, och så gjorde han det ,hihihi älskling såå söt ! jaja , sen så har jag bah chillat md bruuuuur min !

imorgon får jag väl hoppas på att jag kan träffa älsklingen om han inte skulle åka och hämta ngn cross eller vafan han sa ?! :o så ni vet så ser den där crossen han snackar om , det ser ut som en anka :D hihi .

jaja men nu har jag inte mycket mer att skriva .


har tråkigt kollar någras BDB , langa bdb så jag har ngt att glo på ;)

pyssar !

som rubriken säger , jag älskar dig mest niclas du betyder sjukt mycket för mig ! <3
jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn tack!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

om du har blogg eller hemsida, skriv gärna länken :

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0