hejbloggen !

tjenare. sitter här tråkar sönder, fan astrött ..
idag ringde mamma typ halv 1 bah är du vaken ? JA NU ÄR JAG DET DU VÄCKTE mig typ..
så jag vaknade halv 1 . sen ringde älsklingen. sen slängde jag på mig mjukiskläder bara kleta på smink typ sen så skjutsade mamma mig t älsklingen. och ja . vi gjorde ingneitng , typ sov gjorde vi ! :D asskönt. fast typ jag sov i 5 min .. han sov lite längre tills jag väckte honom .. tror jagg (?) :) aja . sen drog vi t station vid typ 5 för då skulle elin bjuda mig på kina mat , FETT GOTt . och då gick älsklignen och rhobin hem t älskling. aja , sen träffa vi dom, vi chilla . iallfall orkar inte berätta allt .sen vid 22:00 drog jag och älskligne t honom och vid halv 11 typ ? kom mamma hem t äöslklingen. igentligen skulle hon bara sitta ute och väönta på mig i bilen . men nej hon var visst inne och kolla på deras hus .. hon är så dryg;)
jaja nu siter jag här och väntar på att baby ska komma heeeeeem .
aja , hare bra . nås .

pussar på dom bästa. alltså min älskling .! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn tack!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

om du har blogg eller hemsida, skriv gärna länken :

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0