hejälskling.

inte skrivit blogg på HUNDRA år föfan.. asdålig på att skriva nu när skolan börjar.
men såhär är det iallfall. jag har börjat en ny skola,nya människor, nya vänner, nya lärare, nytt pluggande. ALLT är typ nytt för mig .. det är gaaanska jobbigt. men men får stå ut. i Bergius trivs jag iallfall bra, det verkar väl bra och tror jag kommer få ganska bra betyg ÄVEN fast jag suger i allt ! men man är inte grym i allt här i livet. jaja . som ni vet har jag ju inte skrivit mycket PGA skolan. har inte haft tid direkt , för har vart mycket med niclas och allt/alla så ja.
juste mitt schema är fan soooooft ! det är najs . men men.

IDAG : börja 9:00 lektion md rektorn om typ betyg(?) sen klassfoto, lektion m malin, lunch sen film med 8:1 idh. kolla på macken. fyfan va den SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖG . jaja .
sen så drog jag och elin ner t station där träffade vi mandis,azor,philip, sen kom icke och david när alla drog. och då köpte älsklingen ltie saker .sen drog david,jag,älskjkibg t norrbacka och chilla med azor,mandis och ja dom & ngr till. chill.
 sen drog jag hem och sen åkte jag t utvecknlingssamtal typ. gick bra. sen skjutsa mamma mig t älsklingen. haha han berätta typ att hans lillebror Nutte ska ha kalas han blir fem år, men iallfall Nutte ville bjuda mig på sitt kalas haha sjukt gullig unge :D
men iallfall . kom hem runt 00,00 nu iallfall och är ganska trött.. bilder kommer senare för har ingen kamera sladd *ledsen* som fan. men men.

aja hoppas ni orkar läsa.
puss & hare bra sötnosar ! <<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn tack!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

om du har blogg eller hemsida, skriv gärna länken :

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0