hatar rubrik sak :D

hejsan . jag och elin kom just in till hennes mor . vi har vart nere på station och köpt lite candy . öhm , aa påvägen till hennes mor så träffade vi ngn typ 25åring osm elin kände , han var lite skumm alltså men typ börja snacka med oss om aa veen vad .
aja , ikväll blire väl att vi 2 chillar bara tror jag . seen imorgon , så ehm .. så .. ska jag nog träffa niclas och sen vet jag inte . men men . har inget att skriva mer så nås på telefonen för er som har nymmer ........
inga nya bilder har det blivit på ett tag och blir nog inte det heller .

hare gött . pussar .

i love you niclas .<3

bild : hjahaha elins lillebror typ :D vERKLIGEN SKADAD .. not :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn tack!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

om du har blogg eller hemsida, skriv gärna länken :

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0