dålig uppdatering, men hinner inte skriva mer ..!

försöker men går inte bra alltså . liksom läxa varje dag, SUCK fyfan alltså .. :/ aja , men sitter och fixar mig nu , ska glida till skolan om 10 MINUTER !!! ASSO SHIAT JAG ÄR SÄMST . aja . igår var det 2 månader för mig och älsklingen alltså tycker det går fett segt, känns som vi hållt ihop sååååååå mycket längre. men iallfall , jag älskar dig sötnos .
OH , snart kommer min tröja förhoppningsvis , på ryggen står det JAG ÄLSKAR DIG NICLAS LINDBERG . hihihi gulligt va :D
aja hinner inte skriva mer . kanske höres sen , jag ska försöka skkriva mer !!! <333

puss på dom bästa .<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn tack!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

om du har blogg eller hemsida, skriv gärna länken :

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0