11 augusti-

japp då sitter jag här vid bloggen igen. blir inte så mycket bloggandes alltså. men men. besökarna är fortfarande kvar , nästan. haah .
aja . har inte gjort så mycket dom här dagarna .. idag har jag ehm.. inte kunnat gått , eller gick från stephanie och hem sov hos hjenne igår. och sen har jag mött niclas, sen gråtit som fan sen träffat elin sen niclas igen sen tillbaka t elin. jaalltså. mycket springandes .. eller ja , kan inte gåååå så man får säga haltandes. jaja , jag och elin & hennes farsa käkade pizza idag, känner mig fett tjock och onyttig.. men men. aja orkar inte skriva mer om dagen.

men juste. jag vet fortfarande inte vilken skola jag ska gå i , katastrof. men på torsdag ska ja iallfall på möte & se om jag kommer in på fotboll annars blire ekilla typ. sorligt nog. men ja. skulle va otrolligt härligt ifall jag kom in på fotboll . för kolla ; snart börjar mina träningar i gymnastiken och ska hårdträna nu eller ja om jag orkar för vill komma i form igen och sen om jag kommer in på fotboll så blir det löpning 4 ggr i veckan, najs ! :D
sen gäller det att bara äta bra mat , sallad varje dag ?! :D sjukt goott allstå .!

men får se sen vilken skola det blir.
ska dra mig t soffan & tvn nu , tjingeling !;)

jag älskar dig niclas .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn tack!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

om du har blogg eller hemsida, skriv gärna länken :

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0